środa, 13 sierpnia 2014

RECENZJA: Madame Lambre cz. 2


Pod koniec czerwca w ramach współpracy otrzymałam od firmy LAMBRE kilka kosmetyków z gamy Madame Lambre. W poprzednim poście przedstawiłam Wam Tonik do cery dojrzałej i suchej SILK CHARM oraz Krem pod oczy AQUATIQUE. Dziś zrecenzuję pozostałe otrzymane produkty czyli cienie Pressed Eye Shadows w kolorach 2 i 24 oraz Kredkę do oczu w kolorze czarnym.

Cienie Pressed Eye Shadows

Pressed Eye Shadows
MADAME LAMBRE

Informacje od Producenta: W kolekcji cieni Madame odkrywa prawdziwą feerię barw. Składa się ona z pięćdziesięciu zróżnicowanych kolorów –  indywidualną paletę znajdą tu zwolenniczki każdego typu makijażu, na wszelkiego rodzaju okazje. Aksamitna masa cieni zawiera talk o odpowiednim stopniu rozdrobnienia cząsteczek, co gwarantuje idealną aplikację na delikatnej skórze powiek, cienie są jedwabiście gładkie i bardzo trwałe. Formuła wzbogacona o cząsteczki naturalnego minerału – miki, powoduje że po rozprowadzeniu na powiece cieniutka powłoka koloru wspaniale rozprasza światło, makijaż wygląda świeżo i ukrywa ewentualne niedoskonałości skóry powiek.

Pojemność: 2 g (blister)
Cena: 7,82 zł (tutaj)

Moja opinia: Dostałam cienie w kolorach 2 (jasny beż) i 24 (średni chłodny brąz). Oba perłowe, kolory idealne do makijażu nude, dziennego i pasujące każdemu typowi urody :) Cienie są aksamitne, łatwo się je aplikuje i rozciera. Dają satynowy efekt. Są dobrze napigmentowane, dzięki wysokiemu rozdrobnieniu cząstek nabranie odpowiedniej ilości nie stanowi problemu. Można dowolnie stopniować intensywność koloru :) Używałam cieni na bazie i przy tym sposobie użycia makijaż oczu jest trwały. Nic się nie ściera, nie roluje, nie osypuje. Jasnym beżem podkreślałam wewnętrzne kąciki i przestrzeń pod łukiem brwiowym, ale świetnie sprawdził się też jako rozświetlacz stosowany na środek twarzy :) Cień nr 24, ze względu na stonowany ciekawy kolor, służył mi głównie do zaznaczania załamania powieki, zewnętrznego kącika przy delikatnym makijażu dziennym oraz dolnej powieki. Jest to kolor dość chłodny, o średnim nasyceniu, z neutralnej palety barw - dzięki temu pasuje każdej osobie :) Opakowanie cieni w blister może być zarówno zaletą, jak i wadą. Z jednej strony cienie są lekkie i łatwo przenośne, z drugiej jednak wygodniej byłoby je przechowywać wraz z innymi cieniami i aplikować z palety. Cienie mają inną średnicę niż klasyczne (Inglot, Kobo, MAC), więc niestety nie miałam gdzie ich przełożyć. Ogólnie jestem z nich bardzo zadowolona i chętnie wypróbuję inne kolory :) Często ich używam, na dole posta znajdziecie kilka makijaży, w których je wykorzystałam.

Opakowanie: 4/6
Konsystencja: 6/6
Pigmentacja: 6/6
Trwałość: 6/6
Cena/wydajność: 6/6
Ogólna ocena: 6/6

Kredka do oczu
MADAME LAMBRE

Informacje od Producenta: Madame LAMBRE Piękno to Ja! Kredka do oczu Madame LAMBRE. Podkreśli naturalne piękno Twoich oczu nadając im hipnotyzujące spojrzenie. Produkt testowany dermatologicznie.

Pojemność: brak informacji (dość długa)
Cena: 10,20 zł (tutaj)

Moja opinia: Otrzymałam kredkę w kolorze czarnym. Kredka zwęża się na końcu i jest dość długa (18 cm), przez co wygodnie się ją trzyma. Zwiększa to stabilność i tym samym precyzję wykonania kreski :) Kredka jest dość miękka, ale sucha, nie rozmazuje się, nie tworzy plam. Kolor nie jest tak intensywny jak przy płynnym eyelinerze czy też słynnej AVON Super Shock, ale jak na zwykłą (nie żelową) kredkę wystarczający :) Kreska jest trwała, nie wymaga dodatkowego utrwalenia. Kredkę da się estetycznie rozetrzeć uzyskując bardziej naturalną linię. Dobrze zatemperowana, nadaje się też do podkreślania samej linii rzęs. Spełnia więc swoje zadanie :)

Opakowanie: 6/6
Konsystencja: 6/6
Pigmentacja: 5/6
Trwałość: 6/6
Cena/wydajność: 6/6
Ogólna ocena: 6/6


Makijaż ślubny z użyciem cieni i kredki Madame Lambre

Makijaż ślubny z użyciem cieni i kredki Madame Lambre


Makijaż ślubny z użyciem cieni i kredki Madame Lambre
Bardzo dziękuję firmie Lambre za udostępnienie kosmetyków do testów. Polecam się do dalszej współpracy :) Zapraszam także do dzielenia się Waszymi opiniami o produktach marek Lambre i Madame Lambre.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz