wtorek, 10 czerwca 2014

RECENZJA: Make Up Factory Lip Color 235 Natural Rosewood

W zeszłym miesiącu wygrałam w konkursie na fb pomadkę Make Up Factory. Już po kilku dniach otrzymałam pomadkę w pięknym, naturalnym odcieniu - Natural Rosewood. Jest to mój pierwszy kosmetyk tej firmy, także byłam bardzo ciekawa efektów :) Jeśli Wy też to czytajcie dalej :)

Pojemność: 4 g
Cena: ok. 60 zł

Informacje od Producenta: Wygładzająca pomadka do ust, o wyjątkowo przyjemnej, kremowej konsystencji. Nadaje ustom jedwabisty, subtelny połysk, dzięki czemu usta wyglądają na większe i pełniejsze. Kremowa pomadka nawilża usta i nadaje im satynowe wykończenie. Długotrwałe kolory dostępne są w wersji od transparentnej po kryjącą, od klasyki do najnowszych trendów.


Pomadka Make Up Factory

Moja opinia: Pomadka zamknięta jest w eleganckim srebrnym opakowaniu, oczywiście do tego jeszcze kartonik. Od razu po otwarciu poczułam przyjemny, słodki zapach, raczej rzadko spotykany w przypadku tego typu produktów - duży plus :) Kolor Natural Rosewood to lekko rozbielony, pastelowy, przygaszony róż, idący w kierunku brzoskwini. Jest to odcień uniwersalny i pasujący do każdej karnacji i na każdą okazję. Pomadka ma lekką, kremową konsystencję, ale się nie klei. Rozprowadza się łatwo i równomiernie - nakładam ją zawsze na Carmex :) Daje satynowe, aksamitne wykończenie. Kolor jest tak delikatny i ładnie wtapia się w usta, że nie wymaga użycia konturówki. Oszczędzamy więc na czasie ;) Pomadka nie wysusza ust, nie podkreśla suchych skórek, nie ściera się, nie zbiera się w kącikach ust anie nie roluje. Utrzymuje się do pierwszego posiłku/pocałunku, ale łatwo nanieść poprawki. Zmywa się bez problemu podczas demakijażu. Jedyny minus, jaki znalazłam, to dość bogaty skład: polimery, konserwanty i, niestety, parabeny.

Opakowanie: 6/6
Skład: 4/6
Konsystencja: 6/6
Zapach: 6/6
Cena/wydajność: 5/6
Ogólna ocena: 5,5/6

Podsumowując, jest to całkiem przyjemny nudziak :) Jestem zadowolona z efektu i mam nadzieję, że pomadka jeszcze długo mi posłuży. Z chęcią przyjrzę się pozostałym produktom z kolekcji. Może znajdę coś dla siebie :) A jakie są Wasze ulubione kosmetyki marki Make Up Factory?

Potęga Piękna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz